Uusi kuukausi ja uudet kujeet

Heippa kaikille ja oikein ihanaa alkanutta lokakuuta!😍 Syksy on nyt kyllä virallisesti täällä. Illat pimenee ja vettä tuloo kokoajan. Ja aamusinki nykyään kun herää töihi, niin on viä pimeetä. Mutta ei se mitään. Mulla meinaa nimittäin ainakin syksyllä tulossa niin huippuja juttuja, etten malta odottaa💪

Viikonloppu meni taas hujauksessa. Tuli osallistuttua sellaiseen tapahtumaan, missä käveltiin 30km ja voi pojat, että mun jalat kärsi siitä. Nyt ei ookkaa si kunnolla kävelty koko alkuviikkoon ja tänään hain kepit!:D Ei ollukkaa iha easy peace of cake se homma. Mutta eikähän tämä tästä levon kanssa,

Niin, mitä huippuja juttuja nyt syksyllä sitten on luvassa? No, ainakin mä meinaan palata takaisin koulun penkille. Aloitan siis tässä kuussa mun personaltrainer opinnot 😍 Oon niin innoissani! Hirveästi myös kyllä jännittää, että millaista siellä tulee olemaan ja millainen ryhmä meitä aloittaa nyt tänä syksynä.

Olen jo pitkään haaveillut, että rupeaisin opiskelemaan jotain liikunta-alaan liittyvää. Ihmisten auttaminen siinä, että he saavuttavat omia tavoitteitaan ja unelmiaan, on jotain, mit haluan tulevaisuudessa tehdä. Tämä koulu mahdollistaa sen.

Tulen myös jakamaan koulutusviikonloppujen jälkeen aina oppimaani tietoa ja mieleenpainuvampia asioita tänne blogiini, joten pysykäähän kuulolla. Ja tietenkin myös toivon, että löytäisin mahdollisimman monia harjoitusvalmennettavia, kun sen aika koittaa ;)!

Torstaina meinaan jakaa taas youtube-kanavalla vähän treenivideota!😜


Siihen asti, oikein mukavaa viikkoa ja palataan torstaina!:)
<3 minna


Minua voi seurata myös:

Youtube-kanava minna_eveliina

Instagramissa @minna_eveliina

Snapchatissa @minna_eveliina


Facebookissa @MinnaEveliina


Kommentit

Suositut tekstit